marți, 6 iulie 2010

Adevarul in fata...

Si pentru ca in titlul blogului este vorba despre un adevar... Peste tot se face asocierea dintre emo si...lama. Toata lumea spune ca daca esti emo esti sinucigas, te arunci de la etajul 10 sau iti tai venele...si asta oricand iti vine pe chelie. Ei bine, lucrurile nu stau deloc asa. Este adevarat k emo au tendinte sinucigase, insa asta nu inseamna ca fac un scop in viata din asta. Mai spuneam ca intotdeauna persoanele emo se invinovatesc ele insesi pe nedrept. De asemenea, se AUTOPEDEPSESC pentru orice cred ca merita acest lucru, chiar daca uneori gresesc.Foate putini stiu ca taiatul cu lama este benefic pentru organism, medicii au aratat acest lucru, taietura elibereaza organismul de tensiune, si astfel scapam si de depresii. Desigur nu incurajez pe nimeni sa se taie Doamne fereste! tot ce vreau sa spun este ca nu mintim atunci cand spunem ca ne eliberam atunci cand ne taiem. Eu am 17 ani, sunt emo si de mica parintii mei nu m-au pedepsit absolut niciodata. Am niste parinti extraordinari, iar de fiecare data cand ii suparam cu cate ceva, sau imi dadeam seama ca nu ma ridicam la nivelul asteptarilor lor ma gandeam la ce pedeapsa as merita... Stiu ca parintii mei nu ar fi mandri sa afle de lucrurile pe care mi le impun, cu atat mai putin ca ma tai cu lama(nu am ajuns niciodata la spital, taieturile pe care mi le provoc sunt poezii, desene...)insa asta e scaparea mea. Lama si muzica. Am vazut pe un site un post de genul"Mi-e mila de emo..." Ei bine, sa nu va fie mila de noi, noua ar trebui sa ne fie mila de voi pentru slaba voastra putere de intelegere...sper sa nu luati asta ca pe o insulta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu